Jubileum 20 jaar BCH

Jubileum 20 jaar BCH: 21 juni 2014

Op de eerste dag van de zomer vieren we het twintigjarig bestaan van onze club.

We hebben jullie al in januari gevraagd om deze dag vrij te houden.

Het was inderdaad op 4 of 5 mei 1994 dat Rita Bastiaens, Gust Van den Broeck, Lisette Cresens en Guido Wauters (zoon van de legendarische George Wauters) besloten een bridgeclub op te richten in Haacht. De club heeft sindsdien een heel parcours afgelegd (daarover later meer), maar vieren doen we alleszins!

Het wordt in elk geval een heel speciale dag, die al vrij vroeg gaat beginnen en die zal eindigen zoals elk feest hoort te doen, nl. op een niet nader omschreven uur…Ziehier de dagindeling :

– 09u45 : ontvangst met een kop koffie

– 10u05 : ingetogen afscheid en teraardebestelling van Achiel Schoorbriefkens

– 10u10 : feestelijk doopsel van de familie Kazskens-Brugvriendts

-10u15 : Matinéedrive van vier rondes

-12u30 : lichte lunch

-13u30 : bewegingsintermezzo met drie keuzemogelijkheden :
                a) begeleid fietstochtje (gezapig tempo) van zo’n 25 km (eigen fiets)
                b) geleide wandeling door het Arboretum in Wespelaar (eigen voeten)
                c) een partijtje KUBB, een Zweedse versie van het petanquen

-15u30 : Siëstabridge van vier rondes

-18u00 : uitslag en feestelijke receptie

-18u30 : superdeluxe BBQ, verzorgd door The Catering Company

Deelnemen aan dit “Members & partner”- feest kan je doen door 30 euro p/p. te storten op onze rekening  BE10 7755 9864 3504 van Bridge Club Haacht (met vermelding jubileum BCH). Voor deze prijs krijg je dus de ochtendkoffie, de lunch (drank niet inbegrepen), de receptie, de feest-BBQ met inbegrip van drie drankjes, én last but not least het gratis feesthumeur van het voltallige bestuur!

BBQ-haters en stressliefhebbers zonder vrije avond betalen 7 euro voor de twee bridgedrives, inclusief lunch.  Vermeld in dit geval jubileumdrive bij je storting.  Vermeld eveneens bij je inschrijving FIETS/BOOM/KUBB voor het bewegingsintermezzo:

1. de fietsers worden begeleid door Jos Tielemans
  2. een oud-lid van onze club en officieel gids voor Natuurpunt begeleidt de wandelaars door het prachtige arboretum van het De Spoelbergh-domein in Wespelaar.
  3. Henk of Guy zullen de Kubbers wegwijs maken in de Zweedse ridderwereld

Uiteraard hopen we dat jullie massaal met ons willen meevieren want zo’n feestje op de eerste zomerdag zal toch de trend zetten voor de rest van de zomer, niet?

Het klimaat mag dan al een beetje om zeep zijn en het weer kan puberaal grillig zijn, maar we zijn zwaar aan het lobbyen met Frank en Sabine om met véél zon en aangename temperaturen de midzomernacht te kunnen voorbereiden.

Het bestuur.

Belangrijke data