Clubfeest 2014

Clubfeest voor leden op zaterdag 18 januari 2014.

Een nieuw jaar kunnen wij niet beginnen zonder te feesten en dat doen we dit jaar op zaterdag 18 januari met onze ledenverwendag.

Traditioneel starten we met een verrassingstornooi waarbij letterlijk iederéén in de prijzen valt, en waar heel wat in verborgen zit (aanvang om 13u30)!

Na het kaarten maken we ons klaar voor het diner. Eerst een korte algemene vergadering, dan de kampioenenhulde en aansluitend een feestelijke receptie.

Vanaf 19u30 wordt ons een heerlijk vier-gangen-menu aan tafel geserveerd en na het dessert en de koffie knopen we aan met een oude traditie : een écht dansfeest. Jaak en Conny zullen het met hun muziek onmogelijk maken om lang op je stoel te blijven, en dat zonder gehoorschade te veroorzaken!

Deelname aan de clubdag kost je 5 euro voor het tornooi (iedereen prijs) en 35 euro voor het “diner-dansant”. Tussen 19u30 en middernacht is dit feest all-in! Partners van onze leden betalen uiteraard geen cent meer (je kan niemand straffen omdat hij/zij met een bridger getrouwd is, nietwaar?).

Je schrijft in door betaling via onze rekening BE10 7755 9864 3504 van Bridge Club Haacht (met vermelding tornooi, diner, tornooi + diner).