Clubactiviteiten 2024 voorbereiding

Barbecue 30 jaar BCH – zondag 16 juni 2024

Zoals iedereen ondertussen al weet, organiseert BC Haacht op zondag 16 juni zijn jaarlijkse barbecue. Op initiatief van Lisette Cresens en Rita Bastiaens, samen met Gust Van Den Broeck werd er op 4 mei 1994 er voor de eerste keer bridge gespeeld in onze club. Daarom vieren wij met deze barbecue ook onze 30e verjaardag. Het evenement is daarom enkel voorzien voor club- en steunende leden.                                                     Het programma voor deze feestelijke dag is als volg:                                                                       13u00 Inschrijving bridgedrive                                                                                                                     13u30 Start bridgedrive                                                                                                                               18u15 Aperitief met uitslag en prijsuitreiking                                                                                              19u00 Barbecue (voorgerecht, hoofdgerecht en dessert)                                                                               Met tijdens de pauze een gastoptreden                                                                                                         Alle dranken zijn inclusief tijdens de barbecue (tot 24u00)                                                                              De prijs voor deelname aan het evenement is:                                                                                         tornooi met aperitief : 10 euro                                                                                                                 inclusief barbecue : 40 euro (partners betalen 45 euro)                                                                     Inschrijven kan via de inschrijvingslijst ad-valvas of via Lieve De Keyser (liefdk@gmail.com) en dit uiterlijk op 8 juni 2024.                                                                                                                                                      Uw inschrijving is definitief na storting van het verschuldigde bedrag op de rekening van BC Haacht      (BE10 7755 9864 3504) met vermelding “Drive” (enkel bridge) of “Barbecue” (all) en de namen van de deelnemers.

Halve Marathon 23 maart 2024

Op zaterdag 23 maart organiseert BC Haacht zijn 9e halve marathon. Inschrijven kan tot en met vrijdag 15 maart 2024 en uw inschrijving is definitief na storting van het verschuldigde bedrag voor deelname.                                                                               Wat betreft het eten is er keuze tussen penne bolognaise, penne carbonara of pizza.    Van diegenen die blijven eten hebben wij graag hun keuze op voorhand om alles vlot te kunnen laten verlopen.