Daguitstap Luik 8 mei 2018

Een dagje tussenuit met BCH te Mechelen op 8 mei 2018

Beste bridgevrienden, Jammer nieuws in verband met onze daguitstap.

Eind vorige week ontving ik van Jean-Marie Delville, ondervoorzitter van bridgeclub Fayenbois het bericht dat ze ons op 8 mei niet kunnen ontvangen, omdat de zaal waarin ze zelf elke week spelen door omstandigheden niet vrij is.

Ons vroeger ontvangen bleek niet mogelijk en later in de maand mei is voor ons geen optie. Volgende week maandag hebben we nog een bestuursvergadering, waarop we zullen bekijken of we op korte termijn een valabel alternatief in elkaar gebokst krijgen. Lukt ons dat niet, dan zullen we uiteraard alle reeds betaalde inschrijvingen terugstorten.

Het is de eerste keer dat zoiets ons overkomt, maar als club kunnen we er jammer genoeg niets aan doen. Ik heb in het weekend nog contact gehad met Jean-Marie om te kijken wat nog kon, maar we hebben jammer genoeg moeten besluiten om de uitstap met bijhorende ontmoeting te annuleren.

Intussen hebben we een oplossing gevonden zie volgende link: Plezante wandeling in Mechelen